زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 9:32 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





ارسال پاسخ
تعداد بازدید 60
نویسنده پیام
shaaye آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضویت: 13 /10 /1399


شغل پرورش بلدرچین گوشتی
پرورش بلدرچین گوشتی میتواند یکی از حوزه هایی باشد که میتواند با سرمایه کم بیشترین سود دهی را برای شما داشته و بسیار شما مفید باشد. در ادامه با بررسی پرورش بلدرچین گوشتی در خدمتتون هستیم.امروزه صنعت پرورش بلدرچین گوشتی رو به رشد است، بلدرچین پرنده کوچکیست که دوره بلوغ بسیار کوتاهی دارد به طوری که طی ۳۸ الی ۴۰  روز آماده تخمگذاری و کشتار می شود. از طرفی گوشت آن سرشار از ویتامین و پروتئین می باشد و همین امر بازار پرورش بلدرچین گوشتی را رونق داده است.
با توجه به کوتاه بودن دوره بلوغ و تقاضای زیاد بازار، به نظر می رسد پرورش بلدرچین بیش از پیش رونق پیدا کند. این بازار، بسیار پر کشش است، به صورتی که در هر شهر و استانی باشید، می توانید اقدام به پرورش بلدرچین بکنید. در صورت یافتن مشتری های مناسب، قطعا پرورش بلدرچین گوشتی سود دهی بسیار عالی خواهد داشت.پ
اگر نخواهیم در حوزه صادرات این محصول با ارزش ورود کنیم ، بازارهایی همچون فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها و فست فود ها و همچنین فروشگاه های پروتئینی همیشه متقاضی خرید بوده و هستند. پرورش بلدرچین گوشتی، بیش از دو دهه است که در ایران آغاز شده و اکنون نیز بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند چرا که پرورش بلدرچین، یک کسب و کار عالی و زود بازده می باشد. بیشتر ضررهایی که در زمینه پرورش بلدرچین وجود دارد، ناشی از عدم آگاهی پرورش دهندگان از مواد غذایی مورد نیاز بلدرچین، محیط پرورش و داروها و بیماری های بلدرچین است.
مکان و شرایط پرورش بلدرچین گوشتی چگونه است؟
برای شروع کسب و کار پرورش بلدرچین، نیاز به سرمایه آنچنانی نیست. تنها یک مکان مسقف برای پرورش بلدرچین و دستگاه جوجه کشی کافی می باشد.البته اگر برای تولید جوجه یکروزه خود تمایل به جوجه کشی داشته باشید نیازمند دستگاه جوجه کشی هستید،در غیر اینصورت همانند واحد های مرغ گوشتی میتوانید جوجه یکروزه با کیفیت خریداری کرده و دوره پرورش را شروع کنید.
محیط و مکان پرورش بلدرچین بسیار مهم است همچنین تاثیر مستقیمی بر سود شما دارد، اگر شرایط محیطی مناسبی برای پرورش بلدرچین گوشتی فراهم نکنید ممکن است با خسارت مالی زیادی رو به رو شوید.
مهم ترین و اساسی ترین راه پیشگیری از بیماری
مهم ترین و اساسی ترین راه پیشگیری از بیماری، رعایت بهداشت است. محیط پرورش باید ضدعفونی شود و از تماس جاندارهای بیمار با بلدرچین جلوگیری به عمل آید. دامپزشکان در مرحله اولیه بیماری از واکسن استفاده می کنند، بسیار مهم است که محیط پرورش بلدرچین را همواره ارزیابی و ضدعفونی کنید تا شاهد این بیماری در میان بلدرچین ها نباشید. از جمله امکانات لازم برای محیط پرورش بلدرچین گوشتی، آب، برق، سیستم گرمایشی مناسب و غیره می باشد.
نبود هر یک از امکانات فوق در محیط پرورش، هزینه های شما را افزایش خواهد داد و باعث می شود به سودی که باید دست پیدا نکنید. چرا که بعد از به دنیا آمدن بلدرچین باید حتما دمای محیط را کنترل کنید که بین ۳۵ تا ۳۶ درجه باشد و با گذشت زمان سه درجه از محیط بکاهید. رعایت این مسائل باعث می شود پرورش بلدرچین به خوبی انجام شود چرا که هر کدام ویژگی محیطی خاص خود را دارند.



یکشنبه 23 آبان 1400 - 17:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :