همایش قرچک

| (14) نظر | تعداد بازديد : 1405 مرتبه
مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر

به اشتراک بگذارید...
 


نظرات داده شده در این مطلب
اين نظر توسط آرزو الهام در تاريخ 1392/09/25 و 22:16 دقيقه ارسال شده است

سلااااااام.شکلکمن ارزو دخترعمه ی الهامم.همین امشب فهمیدیم که هردوتامون هم اندیشیم.خیلییییییی خوشحالیم.امید پیااااااام لطفاپیامهامونودرج کنیدشکلک
پاسخ : سلام چه خوب که فهمیدید
چشم ایشالله امید پیاماتونو درج میکنه
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/21 و 14:03 دقيقه ارسال شده است

نه.گفتم که جالبه.دقت کن
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/20 و 22:46 دقيقه ارسال شده است

برام خیلی جالبه.من هرچی تاپیک از حسین دیدم تو این سایت و سایت حسین وفا آخرش یه اردتمند تکلو داشته
پاسخ : مگه بده خب ؟؟؟؟
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/18 و 21:38 دقيقه ارسال شده است

پس حتمن شخصیت کامل نشده.
چون جامعه منو هننوز یه فرد کامل حسابم نمیکنه
پاسخ : مشکل از جامعه هستش تو به دل نگیر
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/18 و 21:04 دقيقه ارسال شده است

آخه کی به حرف یه بچه15ساله گوش میکنه.
تو این دنیا ماهارو آدم حساب نمیکنن
پاسخ : بزرگی به سن نیست به شخصیته
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/18 و 18:21 دقيقه ارسال شده است

ایشالله همایش اصفهانو میبینیم.شکلکشکلک
خودم دوربین میارم
پاسخ : ایشالله ما که امیدواریم زودتر انجام بشه
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/18 و 18:00 دقيقه ارسال شده است

اینجا همچین چیزی نیس.
من خودم امروز رفتم دانشگاه با داداشم گفتن 600 تا700تومن به بالا هستش.
ولی خب سالناش خیلی مجهزن
پاسخ : ببین همچین بودجه ای رو ندارن
سعی کنید با مسئولین فرهنگی شهرتون رایزنی کنید
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/15 و 16:06 دقيقه ارسال شده است

آخه کجا بمون سالن 500نفری با کمتر از200تومن میدن؟؟
پاسخ :
خواستن توانستن است شکلک
اين نظر توسط گل زری جون در تاريخ 1392/09/10 و 8:57 دقيقه ارسال شده است

باسلام.خیییییییییییییییللللللللللللللیییییییییییییییییی
ازتون ممنونم.عالی بود.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام . خواهش می کنم ایشالله که لذت برده باشید ، ایشالله همایش های بعدی
سه بار همین نظر رو فرستاده بودی که یکیش رو تایید کردم
اين نظر توسط zahra naderi در تاريخ 1392/09/09 و 17:46 دقيقه ارسال شده است

میگما من دیگ حس و حال خوندن پیامنما رو ندارم.به نظرم تکراری شده.
بچها اگ اصفهان خواست همایش بزاره منو خبر کنین.
من مثل معتادا همش نشستم پا نتشکلکشکلک
پاسخ : ایشالله که بهت خبر میدیم
حواست باشه که تا آخر سال ممکنه همایش برگزار بشه

نظر خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید
کد امنیتی رفرش




کمی طاقت داشته باشید...
آخرین بحث های کاربران درانجمن


دسته بندی بخش های سایت