')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://www.irangard370.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

زباله نریختن وظیفه می باشد

| (0) نظر | تعداد بازديد : 663 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 1 نفر



زباله جمع کردن وظیفه نیست، ولی زباله نریختن وظیفه می باشد...


مراقب طبیعت باشیم



ادامه این مطلب ...


نوا! بهشت گمشده ی من ...

| (0) نظر | تعداد بازديد : 504 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 1 نفر
در عبور از جاده ی زيبای هراز ، کمی پايين تر از قريه ی اسک به سمت آمل ، دو ديوار سر به فلک کشيده ی سنگی قرار دارد . سمت غرب آن دره ها و دامنه های وسيع قله ی دماوند است که دهکده های باصفای رينه ،گرنا ، آب گرم و امير آباد چون گل و بوته ی رنگارنگ در چين و چروک های سنگی به دامن دماوند افتاده اند . بر دامنه ی شرقی ، از دره ی عميق رودخانه ی هراز تا قله های رفيع و سر به آسمان آن دهکده های زيبا و طرب انگيز نياک، گيلاس، کندلو و مزرعه کنار انجام و باغ ها و کشتزارهای کوچک و بزرگ ديگری نقش بسته است.

ادامه این مطلب ...


سوغات طالقان

| (0) نظر | تعداد بازديد : 1279 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 7 نفر

 

طالقان منطقه‌ای ییلاقی با مردمانی مهربان و زحمت‌کش است، فعالیت‌های بسیاری مانند دامداری، باغ‌داری و پرورش زنبور انجام می‌دهند، به همین دلیل عسل و پنیر خوب منطقه و همچنین نان‌های مختلفی که زنان طالقان می‌پزند، سوغاتی خوش طعم و بو هستند.

 


ادامه این مطلب ...


دریاچه شورابیل

| (1) نظر | تعداد بازديد : 12306 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 6 نفر

 

توی هوای گرم تابستون بنظرم یه چیزی که خیلی میچسبه سفر به یکی از استانای شمالیه کشوره که آب و هوای خنکی دارن.

استان اردبیل هم بخاطر داشتن آب و هوای خنک در تابستون مسافرای زیادی رو به خودش جذب میکنه.

حالا اگه شما هم جزو افرادی هستید که شهر زیبای اردبیل رو برای سفرتون انتخاب کردید با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین جاذبه های گردشگریش آشناتون کنیم.

 http://gardeshgariiran.ir/wp-content/uploads/2014/05/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%84.jpg


ادامه این مطلب ...


جنگل فندقلو

| (0) نظر | تعداد بازديد : 745 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 5 نفر

جنگل فندقلو در استان اردبیل و در ۱۶ کیلومتری شهرستان اردبیل واقع شده‌است. منطقه فندقلو بخاطر داشتن جاذبه‌های منحصربه‌فرد جنگلی – مرتعی و گردنه زیبای حیران با جذابیتهای طبیعی متنوع، قابلیتی بسیار ممتاز برای توسعه در صنعت اکوتوریسم دارد و به دلیل نزدیکی به شهر نمین، همواره به‌عنوان یک گردشگاه شناخته شده است.لازم به ذکر است گردنه حیران و تله کابین حیران در ۲۰ کیلومتری اردبیل و ۵ کیلومتری شهرستان نمین واقع شده است.



ادامه این مطلب ...


«خیابان ولیعصر» بلندترین و زیباترین خیابان تهران

| (3) نظر | تعداد بازديد : 1051 مرتبه
مجموعاً 2 امتیاز از 5 توسط 5 نفر

همیشه توی معرفی جاذبه های گردشگری، بحث جاذبه های طبیعی، تاریخی و... میشه و شاید کمتر پیش بیاد که بخوایم درباره یه خیابون حرف بزنیم!!! اما توی این مطلب میخوایم درباره یکی از زیباترین و بلندترین خیابون های تهران و حتی خاورمیانه صحبت کنیم.

خیابونی که شاید خیلی از مردم تهران و حتی مردم غیر تهرانی باهاش خاطره ها داشته باشن !!! خیابونی که از جنوبی ترین محله های تهران شروع میشه و به شمالی ترین منطقه تهران ختم میشه...


http://up2net.xzn.ir/uploads/140186832963891.jpg


ادامه این مطلب ...


ایجاد پارک میراث تاریخی، طبیعی و جهانی چغازنبیل

| (0) نظر | تعداد بازديد : 579 مرتبه
مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر

مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه از ایجاد پارک میراث تاریخی، طبیعی و جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مطبوعاتی معاون میراث فرهنگی، مدیرکل و مدیران پایگاه های ثبت جهانی با اصحاب رسانه بعد از ظهر روز سه شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این برنامه، مظفر فرهادپور گفت: مهمترین دستاورد در چغازنبیل مربوط به کار مشترکی با عنوان پارک میراث تاریخ طبیعی و جهانی چغازنبیل است که اکنون جنگل های «دز» جزء آن محسوب می‌شوند. همچنین کار مشترکی را با هیات های خارجی در زمینه باستان شناسی انجام داده ایم و فصل بعدی کاوش نیز شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه اجرایی سه فاز نجات‌بخشی چغازنبیل را در دستور کار داریم و توانستیم این زیگورات را از حالت آشفته خارج کنیم. فاز دوم که سال گذشته انجام شد، مربوط به محوطه حصار دوم بود که 1.5 کیلومتر آن مرمت شد.




عمارت باغ فردوس

| (0) نظر | تعداد بازديد : 931 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 5 نفر

باغ فردوس یکی از خانه های ارزشمند و تاریخی در بخش شمیرانات تهران و در یکی از محله های قدیمی منطقه ای به همین نام قرار دارد که از هنگام سلسله قاجار تا به امروز به جا مانده است و از سال 1381 به عنوان موزه سینما مورد بهره برداری قرار گرفت.


http://s5.picofile.com/file/8122364834/00.jpg


ادامه این مطلب ...


نرم‌افزاری برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران + دانلود

| (0) نظر | تعداد بازديد : 543 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 4 نفر

اگر می‌خواهید سفر بروید و با جاذبه‌های گردشگری ایران آشنا شوید، دریچه فناوری اطلاعات(باشگاه خبرنگاران جوان) نرم افزار سفر ایرانی را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی معرفی می‌کند.



ادامه این مطلب ...


سرعین، شهر چشمه های بهشتی

| (0) نظر | تعداد بازديد : 823 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 5 نفر

توی این مطلب میخوایم یه سری به سرعین،شهر چشمه های بهشتی بزنیم تا عزیزانی که به این شهر سفر نکردن کم و بیش با شهر چشمه های بهشتی آشنا بشن و همین طور پیشنهادایی داریم برای دوستانی که میخوان به این شهر سفر کنن.

شهری که توی همه فصول سال زیباست و توی هر فصلی دیدنی های خاص خودشو داره و هر نقطش آدمو به وجد میاره ؛ شهری که مجتمع های آبدرمانیش معروفه و هرسال توی فصل تابستون میلیون ها مسافر داره که این شهر رو برای گردش انتخاب میکنن ؛ شهری که روستاهای زیبایی داره مثل ویلادره؛ پیست اسکی و تلکابین داره مثل آلوارس و ...

 

http://s5.picofile.com/file/8118093976/meidan_e_simorgh.jpg

برای خوندن ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه این مطلب ...


ملزومات سفر با خودروی شخصی

| (0) نظر | تعداد بازديد : 892 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 1 نفر
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه گردشگری ـ این روز‌ها با توجه به بنزین 700 تومانی با خودروی شخصی سفر رفتن دل شیر می‌خواهد و وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، قطار و هواپیما بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
با این حال اگر شما توانسته‌اید با حذف سفرهای درون‌شهری با وسیله نقلیه شخصی، مقداری بنزین برای یک مسافرت ذخیره کنید این مطلب را بخوانید. سفر با اتومبیل شخصی شرایط و ملزوماتی دارد که رعایت آنها در سفر می‌تواند کمک‌حال شما باشد.

ادامه این مطلب ...


نوروز ،آیین کهنسال ایران

| (0) نظر | تعداد بازديد : 557 مرتبه
مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 1 نفر

 

همه مردم ایران از بچه 2 ساله گرفته تا یه شخص مسن تا حدودی با عید نوروز که همون جشن آغاز سال ِ جدیده آشنا هستن اما شاید خیلی ها از تاریخچه نوروز اطلاعات زیادی نداشته باشن. شاید خیلی ها مثل من فقط یه سری از آداب و رسومی که توی نوروز برگزار میشه رو بدونن خنثی؛ مثل خونه تکونی، چهارشنبه سوری یا همون آتیش بازی، پهن کردن سفره هفت سین، دید و بازدید و اطلاعات دیگه ای نداشته باشن درباره اینکه اصلا چی شد که اسم اولین روزای فصل بهار رو نوروز گذاشتن و چرا آداب خاصی انجام میشه و...

توی این مطلب سعی کردیم تا حدودی با نوروز آشنا بشید؛امیدوارم به دردتون بخوره.لبخند

 

برای خوندن ادامه مطلب کلیک کنید

 


ادامه این مطلب ...


هم‌اندیشی «پژوهش پژوهش در صنایع دستی» برگزار می‌شود

| (1) نظر | تعداد بازديد : 513 مرتبه
مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر

نخستین هم‌اندیشی «پژوهشِ پژوهش در صنایع دستی» به‌منظور شناخت بیشتر ظرفیت‌های مطالعاتی و پژوهشی حوزه‌ی صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران 13 اسفندماه با همکاری معاونت صنایع دستی و خانه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود.


ادامه این مطلب ...


بدون شرح

| (0) نظر | تعداد بازديد : 489 مرتبه
مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر

 


ادامه این مطلب ...


بهشتی به نام فریدونکنار

| (1) نظر | تعداد بازديد : 4146 مرتبه
مجموعاً 3 امتیاز از 5 توسط 7 نفر

اگه گذرتون به شمال افتاد و خواستین مزه خوش طعم ترین برنج و خوشمزه ترین ماهی شمال رو بچشین بهتون توصیه میکنم حتما سری به فریدونکنار بزنید . فریدونکنار یکی از شهرهای ساحلی استان مازندرانه . شرقش میخوره به بابلسر ؛ از غرب هم به سرخرود و محمودآباد وصل میشه و جنوبش هم آمله . از بابلسر 10 کیلومتر ؛ از محمود آباد 25 کیلومتر و از آمل 30 کیلومتر فاصله داره . شهرک هایی مشهوری مثل خزرشهر ، دریاکنار، خزرکنار و خانه دریا هم در اطراف فریدونکنار قرار دارن. این شهرکها ، ویلاهای اجاره ای هم دارند ولی قیمت شون خیلی بالاست . بعضی از ویلاها تا 2 میلیون تومان در هر شب اجاره میشه . مخصوصا در شهرکهای خزرشهر شمالی و خانه دریا . اما عوضش تا دلت بخواد قشنگن .

گردآورنده سید مهدی جعفری (پیام )

 

 

 

 

 

 


ادامه این مطلب ...


گردشگری

| (0) نظر | تعداد بازديد : 616 مرتبه
مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر

گردشگری، سیاحت یا توریسم به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر، سیاح یا توریست گفته می‌شود. واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد.

اغلب گردشگرها بیش از هر چیز به آب و هوا، فرهنگ یا طبیعت مقصد خود علاقمند هستند. ثروتمندان همیشه به مناطق دوردست سفر کرده‌اند، البته نه به صورت اتفاقی، بلکه در نهایت به یک منظور خاص. به طور مثال برای دیدن ساختمان‌های معروف و آثار هنری، آموختن زبان‌های جدید و چشیدن غذاهای متفاوت. گردشگری سازمان‌یافته امروزه یک صنعت بسیار مهم در تمام جهان است.

 


ادامه این مطلب ...


برای تازه واردها

| (2) نظر | تعداد بازديد : 648 مرتبه
مجموعاً 5 امتیاز از 5 توسط 1 نفر

سلام عرض می کنم خدمت همه دوستان هم اندیش و دوستانی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنن.

در راستای همکاری و ارتباط بیشتر با شما دوستان و برای استفاده از پتانسیل های هم اندیشان، نسبت به معرفی ایران از زبان شما، دور هم جمع شده ایم.
 
برای این منظور از شما دوستان عزیز دعوت می کنیم که به انجمن سایت رفته و نسبت به معرفی محل زندگی خودتون از شهر گرفته تا روستا مشارکت کنید.

در ادامه راه قصد داریم با کمک شما به سایتی جامع برای ایرانگردی تبدیل بشیم و همچنین یکی دیگه از اهدافمون تهیه یک نشریه ایرانگردی با استفاده از مطالبی که شما دوستان عزیز می فرستید هست و در آخر اضافه میکنیم که این مطالب به اسم خودتون ثبت میشه.





کلیپ تصویری همایش های هم اندیشان

| (2) نظر | تعداد بازديد : 549 مرتبه
مجموعاً 5 امتیاز از 5 توسط 1 نفر

سلام ؛

بچه ها این کلیپ تصویری از کلیه همایش های هم اندیشانه که آقای حسین تکلو زحمت ساختش رو کشیدن.

برای دانلود کلیک کنید




کاخ گلستان

| (0) نظر | تعداد بازديد : 504 مرتبه
مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر

 

سلام دوستای عزیزم ؛

 دوستان  توی این پست یه نمونه کار براتون آماده کردیم تا یه راهنمایی باشه برای ارسال مطالبتون.

توی این pdf سعی کردیم بخشی از کاخ گلستان رو به همراه امکاناتی که اطراف این مجموعه ی تاریخی وجود داره رو معرفی کنیم ، ولی به دلیل محدودیت وقت فقط بخشیش رو معرفی کردیم. امیدوارم کمکتون کنه.

 

برای دانلود pdf کلیک کنید




به انتخاب سردبیر
  • http://up.irangard370.ir/up/irangard370/Pictures/534756_180357752103057_689111216_n.jpg
  • ساحل زیبای گیسوم جاده ای جنگلی دارد که در سرتاسر این مسیر درختان سر به فلک کشیده حیرت هر بیننده را بر می انگیزد
  • /Daily=142043
  • 71
  • http://s5.picofile.com/file/8127302184/9.jpg
  • ماسوله - شاید یکی از جاهایی باشه که حداقل یک شب اقامت توی این شهر ارزشش رو داشته باشه
  • /Daily=141059
  • 40
  • http://up.irangard370.ir/up/irangard370/Pictures/01.jpg
  • شهر رویاها بزرگترین شهربازی خاورمیانه در ایران - دوستان خوبم قصد دارم اینجا شما را با پروژه ی عظیم شهر رویاها در اصفهان آشنا
  • /Daily=129277
  • 441
  • http://up.irangard370.ir/up/irangard370/Pictures/tour%20lider.jpg
  • ویژگی های یک راهنمای سفر - راهنما همراه گروه سفر می‌کند و رابط میان مسافران و شرکت برگزارکننده تور است
  • /Daily=129276
  • 22
  • http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/02/30/635361886892511210.jpg
  • قطعه ای از بهشت در چهارمحال و بختیاری
  • /Daily=127056
  • 20
  • http://hezartou.com/files/omidvar.jpg
  • اولین جهان گردان ایرانی - در سال حدود 1290 هجری شمسی علی اکبر امیدوار زادگاه خود طالقان را ترک و به تهران عزیمت نمود
  • /Daily=127055
  • 20
  • http://www.farmandari-babolsar.ir/pic/f6.jpg
  • بهشتی به نام فریدونکنار - اگه گذرتون به شمال افتاد و خواستین مزه خوش طعم ترین برنج و خوشمزه ترین ماهی شمال رو بچشین ...
  • /Daily=118011
  • 28
  • http://s5.picofile.com/file/8113777750/IMG_4932.jpg
  • سفرنامه دزفول - جاتون خالی پنج شنبه 24 بهمن یه سفر داشتیم به دزفول که گردشی هم در شهر داشتیم
  • /Daily=118012
  • 18
  • http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/Golestan-takht2.jpg
  • کاخ گلستان - معرفی مجموعه کاخ گلستان به همراه امکاناتی که در اطراف این مجموعه تاریخی وجود دارد
  • /Daily=112781
  • 16


کمی طاقت داشته باشید...
آخرین بحث های کاربران درانجمن


دسته بندی بخش های سایت